"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Aralık 2013 Çarşamba

KAR YAĞDI AMA UNUTMAYIN!

Kardaki tavşan izleri


      Dün kar yağmaya başladı, sokağa çıktığımda başlamıştı ve bir çocuk gibi sevindim. Ama sonra üzüldüm. Zaten birkaç haftadır sokaklarda üşüyen kedi ve köpekler şimdi daha da donacak, yemek bulmaları zorlaşacak, çoğu kuş donarak ölecek :(( Lütfen evinizin önüne, belediye sokak hayvanları beslenme noktalarına, veya belirli böyle yerlere yemek artıklarınızı, ekmek parçaları, kedi ve köpek maması, kuşlar için kırıntılar bırakın, unutmayın ki onların evleri yok, üşümemeleri için daha çok enerjiye ihtiyaçları var ama karınları bomboş :((




      İstanbul has first snow in December 2013. This was surprised for me :) I was happy like a child. But don't forget street animals please. You should a put bread, cat or dog food and another things.. Because street animals should be a energic for cold snowy days. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.