"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

25 Aralık 2013 Çarşamba

KURBAĞA KERMİT "IF I WERE"





         Küçüklüğümde en sevdiğim şarkıydı, daha anasınıfına gitmezken en eski klasik Susam Sokağı'nda (1990 yılı olmalı, bölüm bölüm hatırlarım), bu parça çıktığı zaman kendimden geçerdim. Peki neden bunu sizinle paylaştım; parçada tavşanlı bir bölüm de var o yüzden :)  Müziğini duyunca zaten hatırlayıp nostalji yapacaksınız, o günlere geri dönmek çok isterdim, hadi hep beraber videoyu izleyelim bir kez daha; bu arada videoyu izlerken şarkının sizlerini de söyleyip eşlik etmek isterseniz sözlerini de aşağıya ekledim, lütfen 2 dakikalık bu videoya zaman ayırın, o yıllarda uçan kelebeklere kadar herşeyi düşünülmüş harika bir eser, insanı mutluluktan ağlatabilir bile ;

http://www.youtube.com/watch?v=5JmgepLjKfA


IF I WERE


If I were a poet,
I would write a sonnet. 
It would say "I love you."
Your name would be on it.
If I were a farmer,
I'd give you a bunny.
If I had a beehive,
You would get free honey.
Fa la la (many times) 
If I were a baker, 
You could have a cruller
If I were a painter,
Choose your favorite color.
If I had some diamonds,
I'd give you a few,
Anything to show you
How much I love you.
Fa la la (many times) 
Did you guess my secret? 
I am not a poet.
Couldn't write a sonnet,
And I think you know it.
I am not a farmer,
Can't give you a bunny.
I don't have a beehive,
Sorry 'bout the honey.
Fa la la (many times) 
I am not a baker, 
Don't know bread from batter.
And I am not a painter,
And it doesn't matter.
I don't need a present,
All I have to do
Is look at you to show you
How much I love you.
Fa la la (many times)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.