"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Aralık 2013 Perşembe

ÖKSÜZ BEBEKLER 2'YE İNDİ :D



 ÖKSÜZ BEBEKLER YENİ YUVALARINA KAVUŞMUŞTUR,  İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER!

En öndeki şişkom gitti :)


          Öksüz Bebekler yazımı gören dostum İris, Gayrettepe'den arabasına atladığı gibi soluğu bahçemde aldı, kendisi uzun süredir bir Ankara Kedisi yavrusu arıyor ama istediği yavruyu bulamıyordu. Üç yavruyu da görüp mıncıkladıktan sonra en şişkoları olan dişi tekirde karar kıldı, kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır, sabah 05.45'te gelip bir can kurtardı, inanılmaz da büyük bir sevap işledi. Sabah ezanı okunurken şişkomuzla vedalaştık :) Şimdi minik kediciği ne mi bekliyor? Muhteşem bir ev, inanılmaz güzel bir yaşam ve fırsatlar, Paşa adında şişko, salam formunda bir dost ve bir de tatlı anneanne Birsen Teyze :)) Kendisini "Yılın en şanslı kedisi", dostum İris'i de "Yılın en duyarlısı"ilan ediyorum. İris, beni de al! :DD
                 Kalan iki kardeşi sizlerden yeni yuvalarını bekliyor!  Yorum kısmına yorum bırakabilir veya telefonla ulaşabilirsiniz. İletişim: 0555 574 75 25   Bu kedilerin hüzünlü hayat hikayesi için;

http://tawsim.blogspot.com/2013/12/oksuz-bebekler-eiffel-pisa-galata.html

 ÖKSÜZ BEBEKLER YENİ YUVALARINA KAVUŞMUŞTUR,  İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.