"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Aralık 2013 Perşembe

ÖKSÜZ BEBEKLER; EIFFEL, PISA, GALATA


 ÖKSÜZ BEBEKLER YENİ YUVALARINA KAVUŞMUŞTUR,  İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER!


     Biliyorsunuz geçen günlerde bahçede yaşayan ve sokağa atılmış anne kedimiz köpeklerce parçalanmış ve 3 yavrusu da öksüz kalmıştı. Onları da köpekler parçalamasın diye içeri aldım, şimdilik Junior Hacı'nın yatağında yatıyorlar ama evimizdeki hayvan popülasyonunun çokluğu nedeniyle yeni yuvalar bulmak istiyoruz. 

Geçici isimleri Eiffel, Pisa, Galata
2 tanesi dişi, biri erkek
2 aylıklar
Anneleri Sibirya kedisi idi
Hepsi uzun tüylü, yumuşacıklar
İnanılmaz uslular, büyümüş de küçülmüşler
Siz oyuncak verirseniz oynarlar, onun için bile izin istiyorlar
Hepsi çok şişko, anneleri çok iyi emziriyordu, göbekli bebekler
Asla miyavlamıyorlar, gıkları çıkmıyor
Tuvalet eğitimleri var, kuma, toprağa, gazeteye yapıyorlar
Tertemizler
Islatılmış kuru mama, yaş mama, ezilmiş pişmiş et parçacıkları, sulandırılmış süt ve yoğurt ile besleniyorlar.
Gün boyu minderlerinde oturabilirler, tablo gibi seyrediyorsunuz, yaramazlıkları yok.
Anneleri gibi köpekler parçalamasın, bu soğuk kış mevsiminde sıcak birer yuvaları olsun istiyorum, tek şartım bu.
Yavruları sahiplenmek için buraya yorum yapabilir veya 0555 574 75 25'i arayabilirsiniz.

 ÖKSÜZ BEBEKLER YENİ YUVALARINA KAVUŞMUŞTUR,  İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.