"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

22 Nisan 2015 Çarşamba

TEKİR ANNE OLDU



     Tekir'i biliyorsunuzdur, daha önce çok bahsettim, Bekir'in annesi. Onu yağmurlu bir gecede ağacın üzerinden köpeklere yem olmaktan son anda kurtarmıştım. Tam Tekir'e kısırlaştırma randevusu almıştık ki hamile olduğu ortaya çıkmıştı ve ertelemiştik, şimdi 2. kez doğum yaptı ve 2 yavrusu oldu, biri simsiyah diğeri de bir kaplan gibi. 3 aylık olduklarında buradan ve Petarkadaş'tan yuvalandıracağız. 3 ay sonra bizden yavru isteyenler lütfen yorum kısmına ad soyad telefon bıraksınlar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.