"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Nisan 2015 Cumartesi

CEVAP; YEM YEMEYEN SİVAS'TAKİ TAVŞAN






     Merhaba, sağlık sorunum nedeniyle bloğa 1 ay yazı yazamamıştım, kusura bakmayın. Tavşanınızda sindirim sorunu olabilir, buna bağlı gaz olabilir, midesinde tüy topu birikmiş olabilir, ağız tümörü, apse, diş uzaması olabilir, bunlar ilk akla gelenler. Dişlerini gıcırdatıyorsa ağrısı vardır. Youtube'de rabbit massage deyin, gaz sorununda yapılacak iki yönlü masajı izleyip hafifçe uygulayın. İşte ondan sonra da neden veteriner olmadığınız halde bilgi veriyorsunuz derler, çabuk Sivas'tan bir veteriner hekim bu tavşana acil yardım etsin! Bu arada şurayı aradınız mı;

http://www.ozmenveteriner.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.