"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

22 Nisan 2015 Çarşamba

PETARKADAŞ'TAKİ DOLANDIRICI

İşte kedi üzerinden bir dolandırıcılık örneği; 


    Dün Petarkadaş'ta bir ilan gördüm, yavru bir İran kedisi Bilecik'ten veriliyordu bana bir garip geldi. Bugün de aynı ilanın farklı versiyonu ama aynı fotoğraflar kullanılarak Aydın diye verilmiş, ilanda;





"Mina Ogluma Sıcak Bir Yuva, Aydın

DAHA 3 4 AYLIK , SEVİMLİ TÜYLÜ CANAYAKIN EVCİL İNSANCIL OYUNCU AKILLI BİR KEDİCİK..
SAHİBİ BODRUMDA OTELDE İŞE GİRDİ KEDİSİNİ GÖTÜREMEDİ .VE BU YÜZDEN BİZE BIRAKMAK ZORUNDA KALDI.EŞİM DOGUM YAPACAGINDAN DOLAYI BU YAVRUCAGI SAGLIKLI KOSULLARDA BAKILMASI ŞARTI İLE SAHİPLENDİRİLECEKTİR   
0506 112 15 92





http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-mina-ogluma-sicak-bir-yuva-aydin



diye yazıyor. Tam bir dolandırıcılık, hemen alta yorum yaptım derken ilanı arayan biri hemen şu yorumu yazdı;


Arkadaslarr bunlarr tam.bi sahtekarrrr kesinliklee inanmayinnn numaranin karsisinda kendini veteriner zannedenn insan yoksuluu tolga adinda biri var. Insanlardan ucret alip kedi fln gondermiyorlarr. Insanliktan.nasibini almamiss.bu insnlarr. Sakinn inanmayinnnnnnnn


Ben de dayanamayıp polisi aradım. Olayı aynen anlattım, alıcı gibi aramasını söyledim ama polis bana şunu dedi;


"Biz müdehale edemeyiz, bizzat para yatırıp şikayetçi olan birinin araması gerekiyor. Çat.. "



Kısacası, böyle dolandırıcılara inanmayın. Polisten de fazla birşey istemeyin, kendi işinizi kendiniz görün. Size diyorum kedi köpek istiyorsanız sokakta dolu var  :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.