"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Nisan 2015 Cuma

PROFESÖR OLMUŞSUN AMA...


Bu olay sabah sabah insanı dellendirir;

Naklen kedi kavgası: ‘Kediye de sana da çakarım



















Lüks bir sitede Prof. Dr. Tufan Paker ile mühendis komşusu Nilüfer Nur Beğen arasındaki karton kedi evine tekme atma kavgası karakolda bitti. Komşular birbirinden şikâyetçi oldu.

YENİKÖY’deki Tahirpaşa Konakları’nda yaşayan Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. Tufan Paker, 5 Nisan’da 3 köpeğini sitenin içinde gezdirmeye çıkardı. İddiaya göre Paker sitenin bahçesindeki mavi bir kutuya tekme atınca endüstri mühendisi komşusu Nilüfer Nur Beğen’le (37)  tartıştı. Beğen komşusuna, “Orada kediler yaşıyor, neden tekme attın” diyerek tepki gösterdi. Tartışma büyüyünce Paker, iddiaya göre kedileri besleyen Beğen’i iterek yere düşürdü.
‘KEDİLERİ TEKMELEDİ’
Boynu zedelenen Beğen, hastaneden rapor aldıktan sonra profesörden şikâyetçi oldu. Beğen, şunları söyledi: “Komşum ‘Alın bu kedileri buradan’ diyerek yuvayı tekmelemeye devam etti. Kolundan tutup uyarmak istedim. Beni iterek düşürdü.”
‘KUTUDAKİ KEDİ, KÖPEKLERİME ŞİDDETLE SALDIRDI’
 Prof. Tufan Paker kendisini şöyle savundu: “Kutunun içinden bir kedi çıktı. Şiddetle bizim köpeklere saldırdı. Kedinin uzaklaşması için havaya ayağımı salladım. Bu esnada komşumun annesi ağır sözlerle bağırmaya başladı. Kızı da göğsümden ve boynumdan itti.”
SESLERİ İNTERNETTE
 İki komşu arasındaki kavgaya ait olduğu öne sürülen ses kayıtları da internette yayınlandı. Kayıtlarda profesör olduğu iddia edilen kişi, “Bahçenin her yeri kedi b..u doldu. Kaldırın bunları. Bunlar genel alandaysa ben tekme atarım. Sana da bir tane çakacağım göreceksin” diye bağırıyor.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/28696209.asp
Tawşi der ki; Öncelikle zaten Hürriyet'te haberin sayfa altındaki yorumlar kısmında Çapulcu Sinemacı rumuzumla duygularımı şiddetle dile getirdim. Yine de çok sinirlendiğimden bloğa yazmak istedim. Sen bir profesörsün, insan hayatını kurtarıyorsun, iki kedinin hayatı sana fazlalık mı yaratıyor? İki zavallı yavru sokak kedisine böyle davranan bir insan hastalarına, diğer insanlara nasıl davranır?  Kediler oraya buraya tuvalet yapmaz, toprağı kazıp içine yapıp tekrar toprağı örterler, bahçeye tuvalet yapan köpeklerdir, sahipleri de o tuvaletleri temizlemekle yükümlüdür. Kediler köpeklere saldırmaz, köpekler ise boğup öldürür. Bir insan zaten 2-3 köpekle bir kedinin üzerine gidiyorsa ben ona insan da demem. O sokak kedileri sahip bulamamış, muhterem bir kadın onlara yuva yapmış, senin villan yokken orada börtü böcek ve hayvanlar yaşıyordu, sonradan oraları talan eden insanlardır, her hayvanın ise yaşama hakkı vardır. Senin o bilmem kaç dolara petshoplardan mal alır gibi aldığın köpeklerin gibi o zavallı sokak kedilerinin de yaşama hakkı vardır. Peygamberimiz tekir bir kediyi sevince tekir kedilerdeki kafa çizgileri çıkmış ve kediler artık dört ayak üzerine düşer olmuşlardır, peygamberimiz kedi besleyenleri hep cennetliksin diye el üstünde tutmuştur, savaş alanında bir anne kedi ezilmesin diye tüm ordusunu kenara çekmiştir. Biz böyle kişilerin torunlarıyız. Ama böyle kişiler dinimizle de bağdaşmamaktadır. Ayrıca burada bir kadına yapılan şiddet vardır, hayat kurtaran biri tarafından bir kadına yapılan şiddet.. Yazıklar olsun.. Meşhur fıkradaki gibi; padişah olmuşsun ama adam olamamışsın.. Yorumlardaki herkesin dediği gibi şimdi lütfen herkes Amerikan Hastanesi'ni arasın ve bu adamdan duyduğu rahatsızlığı, bir hayvana zulmeden kişinin hastalarına neler yapabileceğini dile getirsin: 444 3 777

Ben hem aradım hem de şu mesajı hastaneye yazıp yolladım;

Prof. Dr. Tufan Peker'in Yeniköy'deki kedilere yaptığı davranışı kınıyorum, zavallı evsiz yavru kedilere ve bayan komşusuna böyle şiddet gösteren biri hastalarına kimbilir nasıl davranır!

http://www.amerikanhastanesi.org/BizeUlasin.aspx?PageID=8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.