"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Nisan 2015 Pazar

KALECİ VOLKAN'IN SURAT İFADESİ













      Bir tavşan bloğunda FB'li Kaleci Volkan'ın ne işi var derseniz.. Eskiden okuyanlar varsa, haber veya futbol bile takip ediyorsanız bilen bilir. Evinde "cins ırk köpek besleyen" Kaleci Volkan bir yıl kadar önce "Belediye gereksiz sokak köpeklerini zehirlemeli, öldürmeli." demişti. Bu sözü GS'li Melo'ya bile demiş olsa sokak köpekleri hakkındaki düşüncesini tüm Türkiye öğrenmiş, tüm hayvan örgütleri ayaklanmış, ben de blogtan saydırmıştım. Ve gün geldi ki kendi takım otobüsüne silahlı saldırı düzenlendi. Bu saldırıyı ben de herkes gibi kınıyorum tabi ki ama Kaleci Volkan'a bir çift sözüm olacak; "Eeey Volkan Efendi, can tatlıymış değil mi? Yüzünde bir öldürülme paniği korkusu var, tıpkı belediyelerin o masum, zavallı, herkesin kadar yaşama hakları olan o sokak köpeklerini zehirlediğindeki ifade gibi..Ama onlar daha masum bakıyor.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.