"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Nisan 2015 Pazartesi

PUG KÖPEK İLE DOLANDIRICILIK !!!




      Olay Petarkadaş'ta geçiyor, fotoğraf olarak yukarıdaki kullanılıyor  ve şöyle bir hikaye yazılıyor; "Doğuya tayinim çıktı yavruları götürüp orada ziyan edemeyeceğim, yavruları ücretsiz veriyorum." Ve birden herkes innaıp atlıyor ama daha önceden kandırılanlar deneyimli, hemen yazıyorlar: "Aman sakın telefon açmayın, hem köpek için para hem de pet kargo parası isteniyor, dolandırıcılar!" diye.. İlanı kaldırttım. İşte zalim insanoğlu artık para için ne yapacağını şaşırdı, Allah ıslah etsin.. (Aynı kişiler daha önceden farklı cinslerle de farklı hikayeler yaratıp milleti kandırmış lütfen dikkatli olun. Kimsenin hesabına para yatırmayın, ücretle hayvan almayın.)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.