"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Nisan 2015 Cuma

PRO OMEGA KEDİ MAMASI TÜM KEDİLERİ İSHAL YAPTI!



      Evdeki ve bahçedeki kedilerimize ara sıra değişik mama söylüyoruz ki hayvancıklar alerji olmasın, sıkılmasınlar, değiklik de olsun diye ve Hepsiburada.com'dan 15 kg'lık Pro Omega Tavuklu Sebzeli Kedi Maması sipariş ettim, mama çok hızlı bir şekilde elime ulaştı ama kediler bu mamadan yedikleri an feci şekilde ishal oldular. Öyle böyle de değil zavallılar artık tuvaletlerini tutamaz oldular kucağımıza aldığımız an, hatta yürürken, uyurken birden oldukları yeri de kirletmeye başladılar çünkü tutamıyorlar. Hayatımda böyle berbat bir mama görmedim lütfen kedilerinize almayın!

2 yorum:

  1. uygun fiyatlı ( veterinerlerde satılan 70- 60 lira değerinde olmayan) sağlıklı bir yavru kedi maması önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eco Cat 15 kg Tavuklu Kedi Maması var, 45-48 TL arası, sürekli Hepsiburada.com'da indirime giriyor, bu mamayı fazla iştahla yemiyorlar ama dokunmadı ucuz. Bence en ideali Mito 15 kg. Tavuklu ve Sebzeli Kedi Maması, bu mama temizmama.com'da satılıyor, hem ücretsiz kargo hem de kediler bayılıyor,fiyatı da genelde fazla zamlanmıyor. Bu yazımı okuyabilirsiniz; http://tawsim.blogspot.com.tr/2015/04/kedilerimiz-ve-mama-secimleri.html

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.