"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Nisan 2015 Pazartesi

GIDA TERÖRİSTLERİ TEKRAR HORTLADI!



   Ah sevgili Uğur Dündar Ağabeyimiz.. Seni zorla kovanlar utansın. Sen ki Türkiye'nin 1 numaralı, dünyanın sayılı korkusuz gazetecilerindensin, bir nesil senin her hafta ortaya çıkardığın domuz etli çamaşır suyunda beyazlatılmış tavuk dönerlerleri, derilerden yapılan sucukları, boyalı pul biberleri, eşek etlerini, böcekli fırın ve pastane ürünlerini kullanarak halkı ölüme iten gıda teröristlerini izleyerek büyümüş, hatta bu ürünlerden istemeden olarak küçükken de yemişimdir.  Bugün okuduğum haberi görünce Sağlık Bakanlığı'nın ne işle uğraştığını birkez daha merak ettim.  Mideniz kaldıracaksa işte haber;

http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/94495/2368/1/tabagimizdaki-tehlike


   Size boşuna demiyorum fazla et yemeyin hatta vegan olun diye :)  Bu arada Uğur Dündar demişken 2000'li yılların başındaki o meşhur "Güney Afrika'dan Muza Binip Gelen Böcek" komik ama bir o kadar da dramatik videoyu da hatırlayalım değil mi :D


https://www.youtube.com/watch?v=nXSkd-uJrxc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.