"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

6 Nisan 2015 Pazartesi

KÜÇÜK MERVE'NİN CAHİL YETİŞKİNLERE KARŞI İNSANLIĞI

 


      Petarkadaş'ta tavşanı Pascal daha iyi yaşasın, ergenliği daha kolay atlatsın diye bana düzenli soru soran genç bir arkadaşımız Merve.. Pascal evin tüm duvarlarını idrarla kaplasa da o yılmıyor, ailesine çaktırmadan heryeri temizliyor, onun yaptığı herşeye dayanıyor. Geçenlerde sokakta bir Tedy Lop tavşan yavrusu bulmuş hem d etam bir kedi yiyecekken, sonradan öğrenmiş ki meğer 3 kardeşi daha varmış, sahipleri tavşanları yavrulayınca yavruları sokağa atmış gitmiş. Ben de Merve'ye bu cahil insan kılığındaki tipleri şikayet etmesini, diğer yavruları ise acilen bulmasını rica ettim ama o da aramış tabi, bulamamış. Kimbilir hangi kedi köpek yedi veya araba ezdi.. Allah böyle cahil insanları lütfen tüm canlılardan korusun!!  Pascal ve yeni arkadaşı Vanilya'ya uzun ömürler diler ve Merve'yi sorumluluk duygusundan bir kez daha tebrik ederim.  İşte Merve'nin ağzından olay;

     "3 hafta önce bu gün akşam okuldan çıktım yağmur yağıyodu baktım apartmanın köşede beyaz küçücük bişey ıslanmış önümde de 3 kedi yaklaşıyor yiyecekler o da öyle kabullenmiş ki sadece öylece bekliyor hiç birşey yapmıyor ben de aldım hırkamın içine koydum titriyordu yanda müstakil bi ev var kapı aralığından falan kaçtı sandım kapıyı çaldım orta yaşlarda bi adam çıktı hayırdır dedi bu ufaklık evden kaçmış sanırım dedim o da hayır analarını inek tepti 4 kardeşlerdi biz de doğalarına bıraktık dedi ben de bu özel bir ırk üstelik yavrular yaşayamazlar dedim suratıma kapattı kapıyı ben de aradam saatlerce her yana baktım bulamadım diğer yavruları artık yurt kapısı kilitlenecekti son anda yetiştim ertesi gün de baktım ama hiç bişey bulamadım inşallah birileri bulup kurtarmıştır..."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.