"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Nisan 2015 Pazartesi

ETME BULMA DÜNYASI VE LEMAN SAM

Hayvanlara bu katliamı yaparsan;





Onlardan beter olursun;



        Başlığı okuyup kızdıysanız lütfen yazımı okuyun. Leman Sam Nepal'de olan büyük deprem için:

"-Nepal'de Hindu tanrıçası için yüzlerce hayvan katletmişlerdi, cezasız mı kalacaktı, bugün binlercesi öldü, tanrıçaları kabul etsin artık...

-Düşünmeden kızıp köpürmeye hazır olanların anladığı biçimde humanist değilim, yeni söylemiyorum bunu, her hümanistim diyene inanmayın.

-Kimsenin beni yargılamaya hakkı olduğunu düşünmüyorum, o kadar çok hümanist olsaydı, Dünya bu günkü gibi mi olurdu?"

http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/paparazzi/28840634.asp

demiş ve çok tepki çekmişti. Ben de Hürriyet haberinin altına destekleyen yorumumu yazdım. Neden destekliyorum çünkü haklı ve inanılmaz bir gerçek yanı var. 29 Kasım 2015'te bloğuma Gadhimai Festivali  (aslında bir katliam olan) konulu şu haberi yazıp sinirden beddua etmiştim;

http://tawsim.blogspot.com.tr/2014/11/nepalde-insanlik-disi-gadhimai-festivali.html

ve bu da gerçeği gözler önüne seren foto galeri;

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/89474/2/1/nepalde-dehsete-dusuren-festival


      Evet, ben de insanların bu şekilde ölmesini istemezdim ama kimsenin kimseye yaşama saygısı bile yokken, benim için din bile sayılmayan bir uydurma sonucu oluşmuş festival denen bir katliam için bırakın da iki hayvanseverin bir bedduası tutsun. Sıra Çin'de.. (Kurban Bayramı'nda da kör bıçaklarla işkence edilerek hayvan kesiminden değil, fakirlere farklı yardım yapılmasından yanayım). 



3 yorum:

  1. Yazınızdaki küçük bir hatayı düzeltmek istedim ,
    Çinliler onları öylesine kesmiyorlar , yemek için yapılan bir düzenleme.
    Biz nasıl tavuğu kesip yiyorsak onlar da köpekleri yiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (Sonuçta her yediğimiz tavuğu alıp etrafa dağıtmıyoruz.)

      Sil
    2. Bakın atalarımız yıllardır Çinliler'den çekmiştir, şimdi de dandik Çin mallarıyla esnafımız ve en büyük darbeyi ise ölümle alan Çin'deki zavallı hayvan dostlarımızdır. Çinliler parayla adam tutuyorlar Çin'de evcil hayvan olarak kedi köpek besleyen herkesin kedi ve köpeğini çaldırıp restoranlarda millete yedirtiyorlar, sonra millet ağlaya ağlaya pişmiş kedi köpeğiyle karşılaşıp travma yaşıyor. Tüm dünyanın kedi ve köpeğini toplayıp kürkleri için canlı canlı derilerini yüzüyorlar. Şunu hiç unutamam mesela, lütfen bulup Youtube'den izleyin, bir rakunu yakalamışlar, o hayvanın tek suçu güzel bir kuyruğa sahip olması, hayvanı ayaklarından tutup başını yere vurup sersemlettiler, sonra yetmedi kafasına sopayla vurdular, zaten kedi kadar hayvan iyice sersemledi, yarı baygın yerde yatarken bir Çinli gelip hayvanın canlı canlı ellerini ayaklarını kesti, sonra canlı canlı derisini yüzdü. Ben bunu izlerken kalp krizi geçiriyordum. O hayvan sırf bir Ugg bota, bir eldiven kenarına, bir montun kapşon kenarına süs kürk olmak için işkenceyle öldürüldü. Bana Çinli demeyin. Köpek yavrularını canlı canlı haşlarlar, zavallı su kaplumbağalarını ve balıkları kibrit kutusu kadar vakumlu anahtarlıklara sokup 1-2 hafta ömür biçerler, neymiş içinde canlı hayvan olan anahtarlıkmış, amaç sadece ticaridir. Çinli kadınlar sırf zevk için yavru tavşanları topuklu ayakkabılarıyla üzerlerinde tepinerek kan revan içinde bırakarak öldürürler, Angora tavşanını 2 saat ağlatarak kazak, şapka yapmak için canlı canlı elle kuru yolup ağlatırlar. Yerin dibine batsınlar!

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.