"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

17 Mart 2014 Pazartesi

YANIT: ELİF TERCAN'A



        Merhaba Elif Hanım,   Sorum Var 2  bölümü yoğun soru ve cevaplardan dolduğu için artık cevapları buraya yazmaya başladım :)  Öncelikle teşekkür ederim ama umarım erkek arkadaşınız bir daha hediye hayvan almaz yani en azından bir köpek barınağına gitseydi almazdı diye düşünüyorum. Çünkü ben petshoplar konusunda çok hassasım keşke devlet de bu kadar hassas olabilseydi. Bu arada Tawşi'nin sahibi değil dostuyum :)  Umarım dostunuzu ömür boyu terketmeden, hastalıkta sağlıkta, tatillerde ve diğer günlerde, yıkamadan, doğru beslenmeyle hep beraber mutlu yaşarsınız :) Yardım edebilirsem ne mutlu bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.