"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

19 Mart 2014 Çarşamba

DAVETTEN ÇOK YEMEKLER KONUŞULDU



       Geçen gün bilgisayarımın başında yemek yerken bir haber gördüm ve tıklayıp okumaya başladım. "New York’taki Waldorf Astoria otelinde düzenlenen Kâşifler Kulübü’nün 110’uncu geleneksel balosunda geceye yemekler damgasını vurdu." diyordu. Fotoğraf galerisine bakmaya başladım. Sonra Recep İvedik, Cinci Hoca kendisine karışım hazırlarken kusma gelir ya, aynısını birebir yaşadım diyebilirim. Benim gibi bazı şeylere fobiniz varsa diikkatli olun. Tabi sırf mideniz bulanmayacak, bazılarına da üzüleceksiniz, Çin ve Japonya, ABD'lilerin yanında halt etmiş diyeceksiniz.  İnsanlar zenginleştkçe yemek zevkleri de iğrençleşiyor mu bile diyebilirsiniz. İşte o fotogaleri ;

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/80501/2/1/davetten-cok-yemekler-konusuldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.