"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Mart 2014 Pazartesi

SAYIN ASLI ERKSOY'A CEVAP


            SORUM VAR 2 Bölümü de dolduğu için sorunuz gözükmez ve ben cevap yazamam, o yüzden buraya yazıyorum;

1) Keşke tavşan almadan çok iyi düşünseydiniz çünkü bir canlıya yuva açıyorsunuz ama sonra zor olduğunu görünce verecek başka sahip arıyorsunuz, bu tavşanınızı aşırı strese sokar ve depresyona bile girebilir onlar çok narin, duygusal hayvanlardır, bakımları kedi ve köpekten de zordur.

2) Dayanamayıp geri aldığınıza sevindim ama tavşan bakmada çok eksiğiniz olduğunu düşünüyorum, tavşanlar asla yıkanmaz, yıkarken kalp krizi bile geçirebilirler, şoka girebilirler, burun ve kulaklarına da su kaçabilirdi, tavşanlar çok kirlendiyse sadece ıslak ve alkolsüz bebek mendiliyle popo ve ayak kısımları olmak üzere silinir. Onlar zaten kedi gibidirler ve sürekli temizlik yaparlar, yalanırlar. Keşke önceden vereceğiniz yeri daha iyi inceleyebilseymişsiniz.

3) Lütfen tavşan bakımı ile blogtaki çok eski 2 senelik yazılarımı okuyun, yoksa yakında tavşanı terk ederken veya yıkarken öldüreceksiniz.

4) Umarım bir daha onu terketmezsiniz, tatile filan giderken de yanınızda götürürsünüz. Eğer böyle düşünmüyorsanız petarkadaş.com'a ücretsiz ilan verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.