"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Mart 2014 Pazartesi

CEVAP; SAYIN EZGİ BİLGİLİ



        Merhaba Ezgi, Sorum Var 1 ve 2 bölümleri dolduğundan artık oralara yorum yazamıyorum, sorunuza şöyle bir cevap verebilirim;  İstanbul'da oturuyorsunuz ve yazlığınız Bergama'da sanırım. Öncelikle tavşanınıza evde bir oda vermelisiniz, yani odası yoksa tavşan beslemeniz çok zor olur çümkü tavşan bahçede veya evde küçücük bir kafeste beslenmez. Ona bir oda ayıramayacaksanız lütfen beslemeyin. Ayrıca petarkadaş.com gibi ücretsiz tavşan veren sitelerden yuva arayan bir tavşana yuva açın derim yani petshop ve benzeri yerlerden parayla tavşan almayın ve bu kirli ticarete ortak olmayın. Ayrıca anneniz istemiyorsa vazgeçin çünkü anneler istemedikleri tavşanları eninde sonunda kapı önüne koyuyor. Yani tüm aile üyeleri istemeli. Yazlığınız Bergama'da ise başka şehirden oraya giderken tavşanı da götürmeniz lazım, ben yazın tavşanlarımı İstanbul'dan İzmir'e otobüsle götürüp getiriyorum ve bu yaz çok kötü bir anı da yaşadım otobüste, hayvan sevmeyen biriyle birbirimize girdik yani kısacası aranabız yoksa hayvan taşımak bu hükümetle imkansız. Yazın onu terkedip gidecekseniz de olmaz. Demin siiznle aynı yaşta olan Sena'ya da benzer şeyleri yazdım, sayfanın en altındaki yorumlardan bak istersen;

http://tawsim.blogspot.com.tr/p/tawsi_7.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.