"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Mart 2014 Salı

İKİ GENÇ GOLDEN BULDUM!






       Bugün yeni bir şok daha yaşadım, İstinye'de terkedilmiş iki adet upuzun tüylü Golden Retriever gördüm, biri açık renkli küllü sarı, diğeri güneş kızılı, ikisi de yan yana oturmuş şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalışıyor, insanların umrunda değil. Tüyleri pırıl pırıl ve upuzun, ipek gibi, bakımlılar, çok güleryüzlüler, kızıl olan çok oyuncu, sürekli insanlara zıplıyor belki de derdini anlatmaya çalışıyor, ya da çok acıktı çünkü yoldan geçen birinin elinden gazetesini kaptı, belki de sahibi onunla böyle oynuyordu, çok üzüldüm :( Açık renkli inanılmaz uslu, daha çok uyumayı seviyor gibi, keyif düşkünü, sesleri de pek çıkmıyor gibi, bunlar ilk izlenimlerim. 8-9 aylık gibiler, yani gençler. Artık petshoptan hayvan alıp sokağa böyle atanları Allah bildiği gibi yapsın! Sahiplenmek isterseniz yardımcı olacağız, onlar sokakta fazla yaşayamaz gibi çünkü çok narinler ve demin de manyak bir yağmur başladı, şu an ne haldeler bilemiyorum :( İstanbul içine verilecektirler, komşuları hayvan sevmeyen, hergün dolaştırmaya çıkaramayacak, çok küçük evi olanlar, tatile giderken tekrar sokağa terkedecekler lütfen aramasın. (Lütfen akşam 21.00'den sonra aramayın.)

Kızıl renkli Red Golden sahiplendirilmiştir!

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-yeni-terkedilmis-2-tuylus-golden-istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.