"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

19 Mart 2014 Çarşamba

TAVŞAN BLOĞUYDUK NUH'UN GEMİSİ OLDUK :)



             Sayenizde "Türkiye'nin en sevilen tavşan bloğu" olduk. Herkes nasıl ünlü olduğumuzu soruyor, amacımız ünlü olmak değildi ki, amacımız tavşanı olan ama bilgisi yeterli olmayanlara yardımcı olmak, berbat yerlerde sırf kar elde etmek için mini tavşan çiftliği adı altında tavşanları sürekli üretip satanları durdurmak ve petshop satışlarını azaltıp durdurmaktı. Çünkü Tawşi de sokağa bir çöp torbası içinde atılmış Lop tavşanıydı. Onun çektiği üzüntüleri bir başka tavşan yaşasın istemedim. Ya da Milky gibi bir tavşanın ayağı kırılınca onu bir veterinere terkedip gitmesinler istedim. Bir yandan da onun tüylerini kesmeye çalışırken ayağını kıran veterinerler gibi bilgisiz veterinerleri de duyarlılığa çağırmayı, herşeyin en çok para kazandıran kedi, köpek ve büyükbaştan ibaret olmadığını göstermek istedim. Bunları yaparken de sokak hayvanlarını görmezden gelemezdim. Devlet üstü üste hayvanlar için ölüm yasaları hazırlarken, sokak hayvanlarını denek olarak kullanmak isterken kayıtsız kalamazdım. Bu yüzden iş, tavşanlardan çıktı, kedi, köpek, karınca derken Nuh'un Gemisi gibi olduk. Yine de mutluyum. Petshoptan alınıp sokağa terkedilen bir kedi ve köpeği yeni bir eve kavuşturmanın mutluluğunu sizlere anlatamam. O köpeğin yeni ailesinin arabasının arka koltuğuna herkesden önce binip kurulurken gözlerindeki sevinci sizlere tarif edemem. Adı üstünde; Tawşi'nin Dünyası.. Tawşi'nin kız arkadaşı Milky, kedilerimiz Köpük, Junior Hacı, Tekir ve nicesi ile sokaktaki yeni geçici üyelerimizle sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz ve lütfen izlemediyseniz Nuh'un Gemisi'ni izleyin, yabancı olan bu yapım bazı eksik ve farklılıklara göre yine de çok güzel;

http://www.youtube.com/watch?v=J4IINA3C4ek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.