"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Mart 2014 Salı

TAVŞAN YIKANIR MI ?





        Bu konuyu 3. kez ele alıyorum, hala daha "Bir aylık tavşanımı yıkadım çok pis kokuyordu." diye yorumlar geliyor. 1 aylık tavşanın sende işi ne? Tuvaletini hergün değiştirmezsen tabi ki kirlenir! Kirli bakılan, hasta olan tavşanlar kirlenir ve kokar yoksa tavşanlar asla kokmaz! Aksine tavşanlar mis gibi hoş parfüm kokmaktadırlar, o kadar temiz yaratıklardır. Ve o elindeki yıkanınca şoka girip ölebilen, burun ve kulaklarına su kaçınca ölebilen çok narin bir hayvan, senin oyuncağın değil, tavşanlarda kirli popo hastalığı veya ağır ishal durumlarında sadece tüyleri kirlenince alkolsüz bebek ıslak mendiliyle popoları ve ayakları silinmelidir, onlar zaten kedi gibi yalanıp günboyu temizlik yaparlar ve çok temiz hayvanlardır, madem bir hayvanı yıkamaya bu kadar meraklısın git ördek besle, beraber yüzersiniz! Bir de lütfen şimdi bu yazı altına "Ben bir kere yıkadım ölmedi.." diye garip yorumlar bırakmayın, iyi 2. kez yıkayın belki ölür veya Temel gibi sıkarken ölür.. Son olarak;


TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!
TAVŞAN YIKANMAZ!

TAVŞAN YIKANMAZ!  Onu değil;



BENİ YIKA!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.