"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Mart 2014 Salı

DUŞAKABİNDE TAVŞAN BESLEMEK




              Son zamanlarda bana da sürekli bu soru geliyor ve sinirden deliriyorum. Bir zat-ı muhterem tavşan alıyor, sonra bakımı zor geliyor veya diğer aile üyeleri ortalık kirlendiği için kızıyor ve tavşan duşakabinde beslenmeye başlıyor hem de 40-50 cm'lik bu duşakabinlerde! Sizi anneniz bir duşakabinde beslese hoşunuza gider miydi? Madem tavşana bakamıyorsun, bakacak yerin ve zamanın yok o zaman neden alıyorsun? Bu hayvana yazık günah değil mi? Bir tavşan evin heryerinde özgürce dolaşmalı veya en azından bir odası olmalıdır. Kafeste, duşakabinde tavşan beslenmez! Biraz onun yerine kendinizi koyun ve düşünün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.