"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Ekim 2013 Perşembe

ZIPZIP ÖMÜRLÜK YUVASINDA :D







                     Demin harika bir haber aldım.  Kısa süre önce bloğumda haber yaptığım Zıpzıp'a yuva bulunmuş. Hem de ona evini kısa süreliğine açan Elif Hanım artık evini sonsuza kadar Zıpzıp'a açmış, ne kadar sevindik anlatamam :) Üstelik Elif Hanım bloğumuzun takipçilerindenmş. Kendisini çok tebrik ediyoruz, ne kadar güzel ve doğru bir karar ve kadar da büyük bir sevap..  Zıpzıp, zalim sahiplerince sokağa terkediliyor, bir kahve sahibi onu kurtarıp bahçesinde bakmaya başlıyor. sonra da Elif Hanım bu haberi görüp Zıpzıp'ı gidip evine alıyor. Şimdi ise ömürlük yuvasını açıyor. İşte bir ponpon daha meleğince  kurtarıldı. Ayrıca kendisine bloğumdan destek vermeye devam edeceğim, artık kendisinin başımın üstünde yeri vardır, bir hayvanın hayatını kurtaran benim için gerçek bir insandır. :) 
       Bu arada yeni bir Hollanda Lop Tavşanı ilanı daha gördüm maalesef :(  Belki Elif Hanım, Zıpzıp'a hayat arkadaşı olarak alır dedim ama tabi ki zor bir ihtimal, yine de şansımı denedim :)  

*Dipnot: Zıpzıp'ın ilk kurtarıcısı bir kahvehane sahibi imiş ya, ben olsam ona Demlik, Bergamut, Cezve.. gibi kahveyi çağrıştıracak isimler koyardım :DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.