"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Ekim 2013 Pazartesi

BEYOĞLU'NDA HAYVANLARA PARA KARŞILIĞI İŞKENCE!



         İstanbul Beyoğlu'nda turist sayısının da inanılmaz artmasıyla insanlar artık yeni iş kapıları yaratmaya başlamış. Korsan kostümlü kişiler omuzlarındaki maymun ve papağanlarla ücret karşılığı fotoğraf çektiriyor veya hayvanlarını sevdiriyor. Peki bunu örnek alan başka kişiler yok mu? Maalesef var; kucağında American Coccker yavrusunu ağlatarak gün boyu ve sabaha kadar havada tutan uzun boylu, şapkalı bir adam.. O köpek yavrusunun o saatlerde uyuması, yemek yemesi lazımken bir eşya gibi binbir hale sokuluyor, ne işkenceler çekiyor. Bu kişiyi maalesef hergün görüyorum. Diğer kişi de akli dengesi yerinde olmayan bir kadın, küçücük beyaz-gri bir tavşan yavrusunu bacaklarından ters tutarak yürüyor ve dikkat çekmeye çalışıyor. Bu zavallı hayvanlar bu kişillerden alınıp bir an önce gerçek hayvanseverlere sahiplendirilmelidir  ve tekrar aynı kişilerin ellerine geçmemelidir. Hayvanlar eziyet çekerken onlar para kazanmamalıdır. Vatandaşları sağduyuya, Beyoğlu Belediyesi ekiplerini de işlerini yapmaya çağırıyorum! Yoksa gerçekten bu kişilerin ellerinden hayvanlarının alınması için bizzat ben önayak olacağım! 

                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.