"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

21 Ekim 2013 Pazartesi

SOKAĞA ATILAN HOLLANDA LOP TAVŞANI'NA YUVA!








Sokağa Atılan Hollanda Lop Tavşanına Yuva Aranıyor, İzmir


       Şu güzelliğe, asalete bakın. Zavallı tavşan hem hasta hem de sokağa edilmiş, Tawşi erkek olmasaydı kesin bendeydi :) Lütfen duyarlı olalım ve bu tavşana yuva açalım, pet shoplara gideceklere duyurulur! Sadece biraz uyuz ve ishalmiş, zaten tedaviyle bunlar hemen geçecektir. Bu hastalıklardan korkmayın, zaten şu an tedavisi sürüyormuş, veterinere götürülmüş. Veteriner ise cinsiyetini tam olarak anlayamamış. Olsun çok tatlı :))


http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-sokaga-atilan-tavsana-yuva-ariyorum-izmir

1 yorum:

  1. Bu tavşancığın artık çoook güzel bir yuvası var. İlgi için çok teşekkürler. Bu yavrucak önce sokağa atılıyor, sonra bir kahvehane sahibince kurtarılıyor. Ve Elif ismindeki duyarlı kişi onu gidip kurtarıyor, evini açıyor. Hikayesini duyunca çok sevindim hala böyle insanlar var. Asıl iyi haberi ise şimdi öğrendim, Elif Hanım ona yuvasını artık sonsuz açmış :)) İşte günün iyi haberi diye buna derim :) Demin bir lop tavşanı ilanı daha gördüm, hem de dişi, onu da alıp, birini kısırlaştırıp bakabileceğini söyledim. Biraz zor bir ihtimal olsa da bir uzun kulak daha kurtulabilir, hem 2 tavşanın olduğu bir ev inanılmaz neşelidir, hele o tavşanlar birbirlerine aşıklarsa :D Elif Hanım'a çok teşekkür ediyoruz :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.