"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

29 Ekim 2013 Salı

FOTOĞRAFLARDA TAVŞAN KULAK ŞAKASI YAPMAK




        Yılların eskitemediği saçma gelenektir. Fotoğraf çekilirken yanınızdaki zavallıya işaret ve orta parmaklarıyla iki kulak yaparsınız. Belki de o kişinin en güzel fotoğrafını katledersiniz. Gerçekten de çok gelişmiş bir espri anlayışı türü :))  Sen küçükken arkadaşlarına hiç mi yapdın derseniz yaptım ama daha felaketini, ben kollarımla geyik boynuzu yapardım :D 
      Son zamanlarda ise ünlü siyasiler gündeme tavşan kulaklarıyla gündeme geliyor. Bunlardan birincisi, çikolata renkli başkanımız, müslümanlığı tartışılan Hüseyin oğlu Obama :) ABD Başkanı Barack Obama geçen ay Connecticut Üniversitesi Kadın Basketbol Takımı’nı Beyaz Saray’da kabul ettiği sırada iki basketbolcunun ‘tavşan kulak’ şakasıyla karşılaştı. 




           Diğeri ise; , Avustralya’daki bir turnuvayı kazanan British and Lions isimli rugby takımını başbakanlık konutunda kabul etti. Cameron, takım oyuncularıyla birlikte konut önünde fotoğraf çekildikleri sırada başbakanın yanında bulunan  elini uzatarak ' yaptı. Olan bitenden habersiz olan Cameron objektiflere poz verdi. Tuilagi daha sonra twitter hesabından yaptığı açıklamada özür dileyerek, “Lions fotoğrafını mahvettiğim için özür dilerim. Hakaret gibi bir niyetim asla yoktu. Başbakanlık konutunda müthiş bir gün yaşadık, bizi kabul ettiği için başbakana teşekkür ederiz” dedi.Cameron daha sonra attığı bir tweet’le Pazartesi günü yaşana hadiseyle ilgili Tuilagi’nin özür dilemesine gerek olmadığını belirterek, “Manu Tuilagi seni ve Lions kulübü yetkililerini başbakanlıkta misafir etmek harikaydı. Özür dilemene gerek yok, bunun şaka için yapılmış bir şey olduğunu biliyorum” dedi (mynet.com). 




               Tabi Cameron, Obama kadar şanslı değil, etrafı güzel bayanlarla çevrili değil çünkü :)  Şimdi düşünüyorum da aynı tavşan kulağı RTE'ye yapılsaydı kulağı yapan zavallı kişinin başına neler gelirdi?

a) İdam cezası geri gelirdi
b) Tavşan kulak şakası yapan çapulcu ilan edilir, günde 3 öğün biber gazıyla beslenirdi
c) Bu kişi memursa doğu sınırının en uç noktasıyla buluşturulurdu
d) Nasıl olsa Kılıçdaroğlu'nun adamıdır diye Kılıçdaroğlu'na tazminat davası açılırdı
e) Hepsi

(Bu bir şakadır, ciddiye almayınız, lütfen eleştirilere, esprilere, mizaha açık olunuz.)




RTE: Bana bak şaşkaloz, sen mi bana tavşan kulak yaptın?
Tavşan: Kem küm, hayır başbakanım, benim kulaklarım hem aşağı doğru. 




 
RTE: - Buldum, sen yaptın!
TAVŞAN: - Öğğ!
RTE: - Mecliste tavşan yahnisi görmek istiyorum!




RTE: - Yakaladım! Kesin bu çapulcu yapmıştır, tipe bak, isyankar!
TAVŞAN: - Ben önümü göremiyorum ayol, nereye ne yapmışım, neredeyim ben, soru soran kim?




RTE: - Sen yaptın değil mi! One minute! Adam mı öldürmüş bu cani?
TAVŞAN: - Benim daha kulaklarım uzamamış sana tavşan kulak mı yapacam, çilek yioz yaw!




RTE: - İşte bu! Kulaklara bak, bu olmalı! Ne taşıyorsun sen?
TAVŞAN: - Partinizin seçim öncesi dağıttığı odunları.. E hani kömür, havuç filan da vercektiniz? 
RTE: - Yok, bu hiç değil!



RTE: - İşte buuu! Telekulakla tavşan kulak yapanı buldum! Tez zindana atulaaa!
TAVŞAN: - Ulan gebertirim seni! Ne ispiyonluyon!
KEDİ: - Telekulak diyo, ağğğ!


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.