"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Ekim 2013 Pazar

KUSURUMA BAKMAYIN :(





             Normalde gelen her soruya soruyla ilgili bölümde veya sorular bölümünde acilse anında veya 1 gün içinde cevap vermeye çalışıyorum. Bu işte de hiçbir maddi çıkarım yok, tek isteğim daha bilgili tavşan dostları ve daha mutlu, sağlıklı tavşanlardır. Sonuçta veteriner değilim, sadece veterinerler ve hayvan sevgisi maksimum olan bir ailede büyümüş önce hayvansever sonra tavşanseverim. Tek üzüldüğüm 2 kişinin yorumunu 3 ay önce görmemişim ve demin görebildim. Dilara Hanım'dan ve Adsız Bey'den tekrar özür diliyorum. Geç de olsa cevaplandırdım ama umarım tavşanlarınız iyidir :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.