"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ekim 2013 Salı

TAVŞAN TV





              Kısa sürede bloğumla birçok tavşana yardım ettik, sahiplendirdik, bilgilendirdik. Tawşi'ye hayat arkadaşı bile bulduk :)  Bloğuma tavşanlarımın videolarını eklemeyi düşündüm ama asıl video sitesinin Youtube olduğunu düşündüğümden Youtube'de sizler için bir kanal oluşturduk, Türkiye'de bir ilk : TAVŞAN TV  :) 
               Tavşan TV'de tavşanlara özel bakım bilgileri video ile anlatılıyor. Sevgili hayvan dostu teyzem tarafından da İngilizce olarak ikinci defa tekrar ediliyor. ilk test yayınları fotoğraf makinesiyle olduğundan biraz sorunlu oldu ama sonuçta sanat filmi değil, şimdilik idare edin diyorum. Asıl sürprizimiz ise Tawşi ve Milky, onlar da Tavşan TV'nin başrol oyuncuları, uygulamalı olarak üzerlerinde tavşan bakımını anlatmamıza izin veriyorlar ve seve seve poz veriyorlar. 
                    Tavşan TV yayına bugün başladı ve sizlerle gelişmeye devam edecek, kısacası artık sizlere Tawşi ve Milky ile Youtube üzerinden de yardımcı olacağız :)  İşte adresimiz : 

http://www.youtube.com/channel/UCqGxCgs2YFM4_wAKfgwh_BA


(En kısa sürede yeni ve kusursuz videolar eklenecektir.)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.