"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Ekim 2013 Cuma

BİR TAVŞAN DAHA..


temsili fotoğraftır


            Korkmayın, ben aileye bir tavşan daha katmayacağım :) Bu yazı sizler için..  Tawşi ilk geldiğinde kendi halinde çok mutluydu, oyun arkadaşı bendim, hiç sıkılmazdı, zaten usluydu da.. Ama sonra tavşanların çok sosyal varlıklar olduklarını sizlere söylerken kendi kendime düşündüm. Bu tavşanı ormanda terk edilmiş olarak bulmuş ve hayatını kurtarmış olabiliriz ama gerçekten ne istiyor, gerçekten bizimle mutlu mu?  
            Kendinizi düşünün, uzaydasınız, uzaylılar sizi kaçırmış :) Heryer yaratık ama dillerini anlamıyorsunuz, telepati kuramıyorsunuz. Tek başına aralarında kalmışsınız. Sizin isteklerinizi yerine getiriyorlar, sizi arada eğlendiriyorlar ama nereye kadar?  Hangi uzaylıyla "Ya bugün haberlerde neler oldu, dolar fırlamış, milli takımın halini gördün mü, Suriye'de yine savaş çıkmış, seçim yaklaştı yakında makarnalar tavan yapar, Terim'e de yazık ettiler kardeşim!" diye konuşabilirsiniz ki.. İşte bu yüzden düşünüp karar verdim ve ona bir hayat arkadaşı buldum.
                     Tabi amacım asla üremeleri değildi, hayvan ticaretine karşıyız. Tabi ki tavşan yavrusu en tatlı hayvan yavrusudur benim için, hele o kulaklar yere doğru sarkarken 6 kardeş birden anne tavşan etrafında dönmüyor mu, of of, saatlerce izlenirler ama çok zor bir süreç.. Onların hepsini tek tek ameliyat ettiremem, hepsini yazlığa götürüp getiremem, vermek istemem veremem. O yüzden Milky'yi de kaptığım gibi kısırlaştırdım. Çünkü kısırlaştırma sayesinde tavşanlar ileride tümör gibi olaylardan uzak oluyor. Yalnız kısırlaştırmayı Avcılar'daki İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi gibi bir yerde yaptırmazsanız yani bir veterinerlik fakültesi dışında bir yer  denerseniz, tavşanınızı son görüşünüz olabilir. Demedi demeyin.. 
                       Velhasıl, şu an fotoğraflarda da gördüğünüz gibi çok mutlular ve hiç ayrılmıyorlar, Ne kadar doğru bir karar vermişim diye mutluyum. Onları gören herkes de çok mutlu ve şaşkın oluyor. "Ya nasıl birbirlerinden ayrılmıyorlar böyle!" diyorlar. Bize de "Allah ayırmasın" demek düşer. Kısacası tavşanınıza bir hayat arkadaşı almanızı öneririm. İnanın hem siz, hem o çok daha mutlu olacaksınız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.