"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

29 Ekim 2013 Salı

CUMHURİYET'İN 90. YILI KUTLU OLSUN





            Cumhuriyet Bayramı'nız kutlu olsun. Cumhuriyet Bayramı'nın benim için yeri bambaşkadır çünkü üniversiteyi bitirme projelerimden belgesel olanı "Ay ve Yıldızın Aşkı" idi. Belgeselimde milliyetçilik ve bayrağımızı anlatmıştım. Bu bayramla da tekrar o yıllara döndüm :)  Ayrıca küçükken her yıl sınıf öğretmeni annemin götürdüğü Vatan Caddesi'ndeki geçit törenini izlerken heyecandan yerimde duramazdım, yıllar geçse de her Türk gibi içimdeki o coşku hala aynı.. Allah vatanımızı korusun.



:)


Happy Republic Feast! Happy Republic Day! All Turkish people is very exciting now because  29 October is 90 of the Republic of Turkey year of establishment (29 October 1923). Today we celebrate everywhere. Commemorate Atatürk, the founder of the Republic of Turkey!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.