"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Aralık 2014 Cumartesi

TAVŞANLAR İÇİN KÜÇÜK SEYAHAT SULUĞU



      Otobüs veya arabanızla seyahat edecekseniz tavşanınız da taşıma çantası içinde bu sürede elbet susayacaktır. Sarsıntıda döküleceği için elbetteki önüne tasla su koyamazsınız, ayrıca bu sürede çok su içerse, taşıma çantası içindeki hasta yatak pedi de göl olabilir. Bu yüzden yanınıza 500 ml'lik şişe su alın. Tavşanınıza internet veya petshoptan alacağınız 150-200 ml'lik suluğunun yarısına bu şişeden oda sıcaklığındaki sudan koyun. Çantasının kenarından uyanık olduğu zamanlarda 2 saatte bir uzatıp su içmesini sağlayın. Tavşanlarım için ben şu seyahat suluğunu kullanıyordum;



En büyük boyu 1 litreliği ev için, alttaki 150 ml olanı ise seyahat için ideal;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.