"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

16 Aralık 2014 Salı

İNSAN DENİLEN AŞAĞILIKLARIN HAYVANLARA YAPTIKLARI İŞKENCELER!!!

+18   


            Lütfen galeriye bakın ve sonra da kendinize bakın, çünkü siz de onlarla aynı kategoridesiniz, siz de insansınız yani ama onlar sözde insanlar çünkü onlara mahlukat bile denilemez.  İşte bu yüzden petshoplardan hayvan alıp sokaklara salmayın diyoum, bu yüzden önce sokak kedi ve köpeklerini kurtarın diyorum, bu yüzden ördek, kaz yemeyin diyorum, bu yüzden köpek dövüşlerini ihbar edin diyorum, bu yüzden hayvanat bahçelerine gitmeyin diyorum, bu yüzden kürk kullanmayın diyorum, bu yüzden kanlı festivallere gitmeyin diyorum.. Bu yüzden, bu yüzden..  İşte insanı insanlığından ıtandıran o vahşetler, o işkenceler, galeri sonunda beddua etmek serbesttir;

http://www.posta.com.tr/yasam/GaleriHaber/Yasal-iskenceler.htm?ArticleID=258856&PageIndex=1


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.