"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

6 Aralık 2014 Cumartesi

SAÇMA SAPAN YİYECEKLER, ZAVALLI HAYVANLAR

        Aşağıdaki linkte birçok zavallı hayvanın yemeği var, hem de ülkemizde satılan.. Beni en çok üzenlerin başında, nesli tükenmekte olan zavallı mavi yengeç, Müslümanların yemesine uygun olmayan salyangoz, evimin dibinde tavşan eti satan av lokantası ve zavallı canlı kurbağaların canlı canlı bacaklarının bedenlerinden koparımasıyla oluşan kurbağa bacağı.. Bizler Müslümanız, bunların zaten birçoğunu yemek dinimizce olmaz, hadi Müslümanlığı geçtim, o zavallı tavşanlara nasıl kıyarsınız? Av eti satışı yapan lokantaya bizzat el atacağım, av mevsimi dışında da kesin hayvan avlanıyordur.. Bunu haber yapan Hürriyet'e de yazıklar olsun..

http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/89673/2368/9/en-tuhaf-10-yemek

2 yorum:

  1. Bloğunun çok eski takipçilerindenim tavşi , bugün bir dostumun bakamadığı üzerine aldığım fakat sonrada kuşun hasta çıkıp daha 2 ayı dolmadan ölmesi üzerine tanımlayamadığım duygular içinde kalmışken aklıma sen geldin ve bloğuna bakmak istedim yalnız birşey demek isterim ki , kesilen bir tavuğun bir tavşandan yada başka küçük bir kuşun tavşandan farkı nedir ki tavşi .. bu kuş hamster yada balıkların satımına bir dur demeleri gerek ! muhabbet kuşları çocukların elinde oyuncak oluyor. Sokakta yeni köpeğinin canına okuyan küçük bir kız gördüğümde içim acıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Ben tavuk ve inek olsun bunların yenilmesine de zaten karşıyım ama ne zaman bunları yazsam inanılmaz tepki geliyor o zaman ot mu yiyelim diye.. O yüzden artık üzerine gitmiyorum. Zaten bloğumun sağ köşesinde görürseniz "Why eat animals?" ve "Not a nugget" yazıları yeralmaktadır. Kendim bizzat tavşan gibi otçulumdur çünkü :) Maalesef petshoplar için çok savaş veriyorum ama tek başına olmuyor, önce devletin birşeyler yapması, yasalar çıkarması ve bunların da belediyelerce çok iyi uygulanması gerek ki petshopların önüne geçilsin, zaten geçen bununla ilgili bir yazı yazdım ama işte hayvanlara değer vermeyen bir ülkede benim yazımın maalesef bir hükmü kalmıyor. Ölen kuşunuz için ise çok üzüldüm, başınız sağolsun, benim de bakamayan birinden aldığım hastalıklı bir kuş hastalanıp öldüğünde çok üzülmüştüm. :(

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.