"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

17 Aralık 2014 Çarşamba

HIRSIZLIK HAFTASI KUTLU OLSUN!



SUNAR :)





Pencere açıldı Bilal Oğlan, piştov patladı..



Müzikli uyandırma mı yapıyon baba?



Şifreydi o şifre! Hay beee.. Oğlum kalk, çabuk paraları topla!



Ne parası, ne, ne yapcam babaaaa?



Baskına geliyorlar, kardeşin de geliyor, çabuk ol, hepsini topla!



Herşeyi gemilere yüklüyooom babaaa!




Gemiciklerimden birine hemen koydum babaaa!




Bakın hediye saatime 700.000 TL, çatlayın patlayın!




Bize neden 3 bakan oğlu diyorlar?
Üçümüz de aynı yere bakıyoruz da ondan..
Üçümüzde muz çalmış olmayalım?



Biz de Mercedes isterüüük, biz de dua ediyoruz neden Mercedes verilmiyor!!!



La oğlum herşeyi sakla, herşeyi kaçır!




Herşeyi kaçırıyorum bababaaa!



Hööst, bırak onu hayvan heriiif!



Vatandaşın cebinde kuruş bırakmayacaksın, sana muhtaç kalmalı!



Bu olur mu babaaa?



Hay sana gemi alanın!!



Fırtınalar koparsa kopsuuun, sürüklesin hepimiziiiii..



O kadar saat verdik, buraya mı girecektik, çabuk çıkarın beni buradan, dış açığı kapatırım!



Ayakkabı kutularından birsürü muz mu çıkmış? Vay hırsızlaar!




Ohhh, koltuk sevdası da başka canım, artık 2 koltuk da benim, buna otururum, eskisine de ayaklarımı uzatırım..




Akara kukara Bakara... 



Diktatörüm var mı uleeeen yehuuuu!



Neden bize 3 bakan oğlu deniliyor şimdi anladım, bi ayrılın beyler adımız çıkacak, korkunun ecele faydası yok..



Babaaa gizlice adliye sarayına geldim, sen basını fıtratla filan oyala ben arkadan kaçıyooom!




La la la, hırsız değiliz, hırsız değiliz!




Bu 5 TL etmez nan, bunu zenci bile satmaz!  Halk bu kadar mı fakir oğlum?




Gel seninle bir anlaşma yapalım, bir ayakkabı kutusu hamsi senin olsun, böylece her olayın altından sen çık, trafodan, madenden, kutudan.. Millet de inansın..




Vatandaşta kuruş bırakmayacaksın, makarnaya muhtaç olacak..




Biz tükürdüğümüzü yalamayız!




Dinimiz bütün çok şükür..




Yoksaaa ben deli miyiiim, deli mi divane miyiiim...




Yetmedi o nu da çalacam, ver banaaa!




Ben de adada yıllardır sıkıldım, açılım ve dansöz istirem!




Şu emniyet müdürü Van'a, şuradaki Ardahan'a, buradakini Diyarbakır'a, puzzle gibi dağıtım uleeeen!





Herşeyi saklayın, para sayma makinelerini de...




Hukukun üstünlüğü var, çalmanın da, içeriden çıkacaz görün bak!




Burası Muz Cumhuriyeti'ne döndü ayol..




Pensilvanya'dan beddua ediyorum, evini ateşler sarsın!




Bizim ayakkabı kutularında para yok, olsa da sebebi kedidir kedi, olmadı fıtratındandır,,, 



Ooohh herkes yedi,  bununla da kendime saray yaptıram afillisinden...




Halkı dinlemedik,
Halkı görmezlikten geldik,
Halka çaldığımızı söylemedik..



Beraber çaldık biz bu yollardaaa..



Beyler yemeye devam, paraları faiziyle geri aldık, yarasııın.. 















2 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.