"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

30 Aralık 2014 Salı

DOSTLARIMIZIN YILBAŞI KUTLAMASI

       İşte Türkiye ve dünyadan sevimli dostlarımızın yılbaşı kutlamaları  :) Bu arada evden dışarı çıkarken yılbaşı ağacınızın ışığını fişten çekip gidin, yoksa geldiğinizde üzücü bir yangınla karşılaşabilirsiniz. 

Yorumsuz..




Kimse bana oyuncak fare almamış :(


Ben toplar için ağacı devirmedim, noel babanın geyiği ağacı üzerime itti, valla billa tilla..


Kediyi bulana 10 puan :)


Kaçın ev sahibi geliyor!


Yılbaşı hediyesi mi, o da ne ?


Ağaçta yıldız yoktu, çıktık..


Gel geyik yapalım dedin, geyik olalım demedin!


Aferin platik ağaçmış.


Şeker kedileri kör edermiş kime ne..


Hangi şerefsiz devirdi bunu ya..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.