"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

23 Aralık 2015 Çarşamba

SİZLERE SÜRPRİZİM :)


          Bloğu açtığımdan beri herkes; "Keşke veteriner olsaymışsınız" diyordu ve ben de azmedip çocukluk hayalimi gerçekleştirdim. 3. üniversitem olsa da daha yolun başındayım. Veteriner aile dostumuza 4 yaşındayken "Karıncalar nasıl hapşurur?" diye sorup merak içinde beklerdim. Şu an atın kemiğiydi, kedinin kalbiydi, domuzun bağırsağıydı derken kendimi iyice havaya soktum, evet dersler zor ama çok severek okuyorum. Birkaç aydır bu yüzden yoğunum, sizlere sürpriz olsun istemiştim dayanamadım :)

6 yorum:

  1. Ne kadar müjdeli bir haber bu! Sabırsızlıkla gelişmeleri izleyeceğiz. Umarım bu azimle bizim tavşanımızın diş sorunlarına bir çare bulan ilk doktor olursunuz. Şimdiden başarılar dileriz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tavşanlarınıza sürekli kemirmesi için ahşap kasa, uzun saman verirseniz dişleri genel olarak hep sağlıklı olur.

      Sil
    2. Teşekkürler. Adsız olarak yorum yapınca her sefer yeni kişi gibi gözüküyorum :))) Bloğunuzun eski takipcilerdenim ben ;) hani Avcılardan başlayan ve VetElite'te devam eden hikâye bizimki. Melike Hanımın buluntu tavşan almak isteyen takipçinız vardı ya, o benim :)

      Sil
    3. Evet isim olsa aklımda kalıyor gerçekten ya da tavşan ismi filan olsa :)) Tabi ki hatırlıyorum ;) Melike Hanım özel sayfası var :))

      Sil
  2. Harikaaaa!!! Tebrikler.. Çocukluk hayalinizi gerçekleştirmekle çok iyi bir iş yapıyorsunuz.. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İleride ne olacak bilmiyorum ama şu an herkes hukuk oku hayvan haklarını savun diyor :D Ama zaten şu an aileden biri de ikinci üniversitesinde hukuk 4'te o yüzden yakında onu hayvanlarla ilgili sorunlarınızı çözdürmeye çalışacağım, bir aileye bir hukukçu yeter diyorum :))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.