"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

3 Aralık 2015 Perşembe

BEHLÜL HOROZ ÖLDÜ



Şoför Ahmet Öztel'in, çocuklarının evde beslemesi için 10 yıl önce semt pazarından aldığı ve evladı gibi benimseyip yanından ayırmadığı "Behlül" adlı horozu öldü.


Bir fırında şoför olarak çalışan Öztel, 10 yıl önce, evde çocuklarının beslemesi için kedi, köpek, kuş ve balık besleyenlerin aksine evcil hayvan olarak horoz aldı. Öztel, zamanının büyük bölümünü geçirdiği "Behlül"e, evladı gibi baktı.
Sahibi ile güzel havalarda salıncağa binen, mangal yapan, çay toplayan, kahvede okey oynanırken içilen çaylara ortak olan ve bir süre önce yapılan haberle kamuoyunca tanınan horoz Behlül, hastalanmasından birkaç gün sonra öldü.
BİR HOROZ DAHA BESLEMEK İSTİYORUM"

Ahmet Öztel, horozunu Kazlıçeşme'de toprağa verdi.

Mezarın başında bir süre dua eden Öztel, duygularını şöyle dile getirdi:

"Behlül, nazar nedeniyle öldü. Behlül'ü yaklaşık 10 yıldır evladım gibi besliyorum. Evdekiler de çok üzgün. Herkes çok istedi ama kimseyi cenazesine getirmedim. 10 yıldır besliyorsun, evlat gibi, çocuk gibi olmuştu benim için. İnsana bir acı duygu geliyor. Behlül'e çok alışmıştım. Allah rahmet etsin. Ailecek üzüldük ama veren de alan da o. Allah'ın takdiri... O kadar uğraştık, doktorlara götürdük. Bir horoz daha beslemek istiyorum."
http://www.hurriyet.com.tr/behlul-artik-yok-40017546

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.