"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

22 Aralık 2015 Salı

KİRLİ ÇARKI DÖNDÜRMEYİN!

   


        2015 yılının son günlerindeyiz ve bana gelen yorumların başında hala "Bir tavşan satın aldım..." cümlesi yer alıyor. Herşeyi satın alabilirsiniz ama bir canlının hayatını asla, onlar mal değildir. Lütfen önce sokaktaki ve barınaktaki kedi köpeklere evinizde yer açın. O zalim pet shopçular, çiftlikçiler para kazanmak için o hayvanları hangi ortamlarda üretiyorlar aklınız hayaliniz durur. Lütfen parayla hayvan satın almayın. Sokaktan bir can kurtarmak ne kadar sevapsa, pet shoptan bir hayvan satın almak o kadar günahtır çünkü siz bu kirli çarkın dönmesini sağlıyorsunuz!!! Lütfen aşağıdaki linke bakın;

http://www.petshopgercegi.com/haytap-pet-shop-gercegi-calismalarimiz-bolum-1-hayvan-satisi-yapan-pet-shoplarin-gercegi/

https://www.facebook.com/PetShopGercegi?sk=photos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.