"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Aralık 2015 Pazartesi

NEDEN BU TÜRKİYE'DE OLMAZ ?

       Aşağıdaki videoda inanılmaz bir insanlık örneği var hem de kaç gündür savaş çıkarmasınlar diye dua ettiğim Rusya'dan;

1) Trafik kurallarına uyuyorlar,

2) Araç takip mesafesine uyuyorlar,

3) İnsanlara da, hayvanlara saygılılar.


            Bizde olsa böyle duramazsın çünkü durduğun anda arkadaki araç tampona değme mesafesinde geldiği için size çarpar, akabinde sizi sollayamayacaksa sürekli kornaya basar, sonra da camdan kafasını çıkarıp ebenize kadar küfreder, hatta levye ile aşağı inip sizi kovalar. Çünkü
C-A-H-İ-L-İ-Z !   İşte o harika video;

http://webtv.hurriyet.com.tr/haber/rusya-daki-surucunun-yavru-kopege-duyarliligi_124407

2 yorum:

  1. Merhabalar Soru-2 bölümüne mesaj gönderdim bakabilir misiniz. Birde soru sorucağmız mail adresiniz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Soru 1, 2'de yer doldu o yüzden sorunuz ve cevabım gözükmez. Ana sayfaya yeni cevabımı yazdım.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.