"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Aralık 2015 Perşembe

LÜTFEN İMZALAYIN 2: KÖPEKLERE TECAVÜZ EDİP BAŞLARINI KESMEK!

+18





Ülkemizde her gün yüzlerce hayvan işkenceye maruz kalıyor, vahşice öldürülüyor. Yukarıda fotoğrafı olan gördüğüm son örnekten sonra bu kaçıncı diye bağırmak istiyorum. Bu vahşete tanık olanlar gördüklerini şöyle anlatıyor:
“Arkadaşlarla hayvanları beslerken Sibirya kurdu cinsi köpeğin ölü bir köpeğin yanında olduğunu fark ettik. Ölü köpeğin yanına gittiğimizde tecavüze uğradığını ve sonra boynunun kesilerek öldürüldüğünü gördük. Sokak köpeğinin tecavüz edilip öldürüldüğü yerde boş içki şişeleri ve kullanılmış kondomlar gördük. Tam bir vahşet. Aynı yerde kafası gövdesinden ayrılmış bir köpek başı bulduk. Bu caniliği kim hangi ruh haliyle yapabilir. Bunu yapan kişilerin tedaviye ihtiyacı var.”
Bu olayların son bulması için hayvan işkence ve cinayetlerinin suç sayılmasını, bu suçu işleyenlere hapis cezası verilmesini ve cezanın paraya çevrilmemesini istiyorum.
Lütfen sen de kampanyaya imzanı ekle ve paylaş. Daha fazla can yok olmasın.
MUHATABI
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ
TBMM
Artık YETER! Hayvanlara tecavüze dur de. Hayvanlara tecavüz ve şiddet suç sayılsın.


https://www.change.org/p/art%C4%B1k-yeter-hayvanlara-tecav%C3%BCze-dur-de-hayvanlara-%C5%9Fiddet-su%C3%A7-say%C4%B1ls%C4%B1n?source_location=petitions_share_skip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.