"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ocak 2017 Pazar

MERHABA YENİ YIL



    3 ay ara verdim, bu sürede neler oldu neler.. Aklım hep blogtaydı tabi.. Macbook'umun hard diski gitti.. Yeni tüylü dostlarım oldu.. Sizlere hepsinden bahsedeceğim.  2017 mutlulukla gelsin diye beklerken gece otobüsüm 40'ın güzergahındaki Reina'nın korkunç şekilde taranmasına şok oldum. Oturduğum yerdeki hastanenin önü yaralı ve polis kaynıyor şu anda.. Ne diyebilirim ki, bizim tek dostumuz yine bizleriz ve bir de tüylü dostlarımız, bunu unutmayın..


    İlk tüylü haberim; 4 yeni tüylü dostum var;


Max

      Kendisi bir Alman Çoban Köpeği melezi, sokağa terkedilmiş, orta yaşlı bir dişi.. Şöyle tanıştık; ben 3 ay önce her akşam 19.00-23.00 arası sahilde yürüyüşe ve spora çıkıyordum, birgün bir baktım eczanenin kenarında oturmuş bana bakan bu güzellik, kafasını sevdim. Ertesi gün aynı saatte aynı yerdeydi, yine görürsem diye yanıma kemik köpek bisküvisi almıştım, ağzına bir tane verdim, hoşuna gitti yedi hemen. Derken 1 hafta boyunca ağzına hep aynı yerde bunlardan tıkıştırdım, sonra bu tüylüşü gözüm her gün arar oldu. Bazen sahilde denize karşı yatıyordu, beni görünce koşup sarılmaya başladı. Aramızda inanılmaz bir bağ oluştu. Bu arada o kadar zeki ki hepsini anlatacağım. Her günüm Max ile geçiyor. Kedilere saldırmasa eve alacaktım ama ne yapalım :( Max için annemle birlikte birçok mücadele verdik ve kazandık, o şimdi evi olmasa da mutlu sayılır.



Chocolate

       York Chocolate cinsi bir kedi.. Upuzun siyah tüylü, tombiş, 3 bacaklı ampute bir dişi güzellik.  Sahibi hava alsın diye dışarı çıkarıyor, bu güzelliğe araba çarpıyor, veterinerde ameliyat oluyor ve ön patilerinden biri komple kesiliyor, sahibi 3 bacaklı ve miyavlıyor diye eve bir daha almıyor, hikayesini annem anlattı, bizzat sokağa atıldığı için sahibiyle kavga ediyor. Peki ben nasıl tanıştım? Evden aşağı inerken arkasında erkek kedi ordusu olan bu güzel kız bana doğru zıplayarak geldi ve arkama saklandı, önce tavşan sandım :)  Sonra alıp eve koydum, derken hikayesini öğrendim, bu halde sokaklarda tek başına korumasız gezmesi imkansız, bir köpek hemen yakalar veya yeni bir araç çarpabilir. Karın bölgesi çok hassas ama baş ve sırt bölgesini kaşıtmaya bayılıyor. Bir bakıyorum karanlıkta sadece bir çift zümrüt göz bana bakıyor :) O benim dark çikolatam :)



Turti

      Bahçemizde doğdu, o kadar pufidik bir kedi ki, tekir-beyaz bir Sibirya cinsi, upuzun tüylü.. 4 aylık bir erkek. Dünyanın en nazik kedisi.. 10 yıl önce kaybolan Sibirya cinsi erkek kedimiz Kirli'nin aynısı.. Turti'yi alıp bir köşeye koy, 8 saat kıpırdamaz orada durur. Üstüne battaniye örtülmesine ve kepekli taze ekmek yemeye bayılıyor. Bir turta kadar tatlı kedmiz Turti..



Hacı

      Kaybolan erkek kedim Hacı'nın birebir kopyası, sadece çenesinde sakalı yok. O da bir smokin (Tuxedo) cinsi erkek ama daha en fazla 3 aylık.. Küçücük bir yavru.. Dünyanın en zeki kedisi.. Çok yaramaz, çok akıllı, ondan hiçbir şey saklayamazsınız, asla yerinde durmaz, evdeki herşeyi yere indirir, evdeki tüm yiyecek maddelerini yer, aşırı kıskanç, diğer kedilerin yerlerini bile kıskanır, size gelen telefonu kıskanır telefon kablosunu alıp gider, herkesin yemek tabağını kontrol eder, neler neler.. Sadece kucakta yatınca sakinleşir, bebek olduğu için de hemen uyur. Büyüyünce bize çok çektirecek. Annem daha şimdiden: "Hacı seni kulaklarından tutcam!" demeye başladı siz anlayın daha eve geleli 3 gün oldu :)) O benim için çok önemli çünkü benim kedimin bir kopyası, inanılmaz ama gerçek..



Casper

     Onu gece yürürken mahallede ben buldum :) Bembeyaz dişi Ankara kedisiydi, çok tatlı tilki kuyrukluydu, 4 aylık civarı, yan komşumuz kedi istiyormuş ona verdik, şu an evin prensesi oldu, pet shoptan her istediği alınıyor, gözümüz üstünde, çok mutlu :) Annem; "Tez zamanda Hacı'ya da yuva bulalım" diyor ama ben onu verir miyim ;)

   
       İşte böyle.. Tüylü dostlarımızla çok mutluyuz, biz onları sokaktan kurtardık, onlar da hergün bizi çok mutlu ediyor, sizlere de tavsiye ediyorum ;) 2017'de bir sevap işleyin, bir iyilik yapın ve sokaktan bir can kurtarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.