"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ocak 2017 Pazar

BEYAZ FUTBOL'DA KEDİ :)

                              


        Beyaz TV'de yayınlanan ve benim de eğlenmek için izlediğim Beyaz Futbol'un 25 Aralık 2016'da yayınlanan bölümünde stüdyoda devamlı miyavlayan kedi damgasını vurdu :))  Bir kedi dışarıda üşüdüğünden stüdyoya girmiş, bir gün önce çıkardıkları halde bir gün sonra yine girmiş. Doktor ve eski hakem olan Ahmet Çakar da köpek beslediğinden son derece duyarlı; "Hayvan sıkışmışsa yardım edelim ya da açsa süt müt verelim." diyor. ROK ise yine şamata peşinde, Abdülkerim durmaz ise "Kedi Bey lütfen sus, bunlardan konuşmaya sıra gelmiyor bir de sen bağırma.."diyor, komedi bölüm :)





http://www.beyaztv.com.tr/program/beyaz-futbol/?parts=true


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.