"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ocak 2017 Pazar

KÖPEKLERİN KAR KEYFİ


                                     

       Kar mikrop öldürür, anneanne ve dedelerimizden böyle öğrendik ama artık İstanbul gibi bir yerde bulutları aşan gökdelenler varken kar yağması imkansız, hele ki küresel ısınma almış başını giderken.. Zaten ben de artık çocukluğumdaki gibi kar yağmasını neşeyle beklemiyorum çünkü kar demek 0 derecenin altına eksiye inmek demek bu da sokaktaki hayvanların çok üşümesi hatta Doğu Anadolu, İç Anadolu, Karadeniz bölgelerinde aşırı soğuklarda sokak hayvanlarının ve vahşi hayvanların donarak ölmesi demek.. Ama kar konusunda en şanslı isimler tabi ki sıcak birer yuvaları olan evcil hayvanlardır, onlar çocukluğumuzdaki gibi karda neşeyle oynarlar çünkü üşüdükleri an dönecekleri sıcak birer yuvaları, bir kap yemekleri, bir yatakları vardır. İşte o şanslı köpeklerin video linki;

http://www.hurriyet.com.tr/video/kopeklerin-kar-keyfi-40322553?utm_source=hurriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.