"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Ocak 2017 Çarşamba

İŞTE CEHALET..

                                                


       Üsküdar'da bir grup merhametli genç, kar altında aç ve evsiz kalan, donarak ölümle burun buruna gelen kediler için kartondan bir ev yapıp bir duvar dibine koymuşlar, bu sırada yan binadan daha Türkçe'yi bile zor konuşan bir ŞAHIS (İnsan diyemiyorum) gelip koymamaları için direniyor, gençleri dövmek için kovalıyor.. O adamı aç ve evsiz o karda sokakta bırakacaksın bakalım ne olacak çok merak ediyorum. Bu adam nasıl bir Müslüman.. Neyse ki olaya Üsküdar Belediyesi el atmış da bir kedi evi getirmiş, çok sevindim. İşte cehaletin ve acımasızlığın videosu:

http://www.hurriyet.com.tr/video/kedi-evi-koydugu-icin-saldiriya-ugradilar-40332432

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.