"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

2 Ocak 2017 Pazartesi

DOSTLUK MAMANIZ ÇANTANIZDAN EKSİK OLMASIN ;)

                                         

                                       



              Yolda gördüğünüz aç sokak hayvanlarına her an yardım yapabilmek ister miydiniz?  Hemen Migros'a gidin, pet shop reyonundan Migros'un dostluk mamaları 150 gr köpek maması ve 100 gr kedi maması 1 TL'ye satılıyor. Benim sokaktaki dostum Max özellikle bu köpek mamasını çok seviyor, sabah bir paket, gece 1 paket veriyorum, sürekli çantamda 2-3 paket oluyor, bazen yolda kar yağmur altında aç bir patiye rastlayınca hemen veriyorum. Size de tavsiye ediyorum ;)  Kedilerimin sayısı çok fazla olduğundan Temizmama.com'dan her ay 15 kg'lık Tavuklu-Sebzeli Mito veya Micho mamalardan kargo ücretsiz olarak alıyoruz, afiyetle yiyorlar :)








                                  


                                  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.