"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Ocak 2017 Cumartesi

TİLKİ Mİ ŞEHRE İNDİ, İNSANLAR MI ORMANA GİRDİ???

Hürriyet'teki  habere bakın;



http://www.hurriyet.com.tr/son-dakika-gelismesi-istanbulda-ac-kalan-tilkiler-sehre-indi-40329318?_sgm_source=40329318&_sgm_campaign=scn_a004ff5fd97f8006&_sgm_action=click



Tawşi der ki;  Haberde bekliyorsunuz ki belediye ve insanlar ona yemek versini, yardım etsin ama deniyor ki, "Aç kalan tilki şehre indi.." İyi de orası orman, yani tilkinin yaşadığı yere gidenler, onu rahatsız edenler aslında insanlar.. Ayrıca belediye neden ormana terk edilen köpekler başta olmak üzere bu ve benzeri hayvanlara yiyecek yardımı yapmamış, Sarıyer Belediyesi nerede? Ya bu tilkicik soğuktan ve açlıktan donarsa??? Ben hemen Bimer'e yazdım lütfen siz de telefon edin veya Bimer'e yazın ki zavallılar aç kalmasın, İBB'den destek bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.