"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

6 Ocak 2017 Cuma

EVCİL CANLAR

Size harika bir site tanıtmak istiyorum; Evcil Canlar

Kendilerini şöyle tanıtmışlar;

Türkiye’de ilk kez uluslararası geçerliliğe sahip sertifika sahibi, eğitimli ve mutlaka kendi evinde de evcil hayvanı olan, ikamet adresleri, GBT kontrolleri yapılmış, referanslı ve sevgi dolu hayvan bakıcılarımız ileEvcilcanlar Ailesi olarak biz burada devreye giriyoruz.
Evcilcanlar olarak bizler siz tatildeyken, işteyken, iş seyahatindeyken veya evcil hayvanınız ile ilgili ihtiyacınız olduğu her zaman ihtiyacınıza pet otelinde, pet pansiyonunda ya da kendi evinizde kısacası tercihinize en uygun ve evinize en yakın yerde hayvan bakıcılığı (kedi bakıcılığı, köpek bakıcılığı) köpek gezdirme, kreş, pet kuaförü, veterinere götürme, pet taksi ve diğer tüm evcil hayvan bakımı hizmetlerini, güvenilir, sertifikalı, hayvan sever bakıcılarla sağlama misyonuna sahibiz.

Avantajlarımız Neler?

• Size birden fazla alternatifle, en yakın, en kaliteli ve en uygun seçenekleri sunduğumuz için karar vermeniz kolaylaşıyor
  • Tercihinize göre kendi evinizde bakımda, çevrelerine ve düzenlerine alışık olan evcilcanınız rutini bozulmadığı için depresyona girmiyorlar,
  • Pet otel veya pansiyonunda ister tek başına ister rahatlıkla sosyalleşerek vakit geçiriyorlar,
  • Gerçek bir hayvan sever tecrübeli ya da sertifikalı bir bakıcı kendisine refakat ettiği için sevgi ve ilgi ihtiyaçları karşılanıyor,
  • Aşı zamanı geldiğinde veterinere aşıya ya da pet kuaförüne banyo yaptırmaya, tüylerini ya da tırnaklarını kestirmeye gitme hizmetlerini de gerçekleştirdiğimiz için vaktiniz size kalıyor.
  • Kapıdan alınıp kapıya üstelik patileri de silinerek bırakıldığı ve tüm bu süreçte bilgilendirdiğimiz için içinizin rahat etmesi sağlıyoruz.
  • Her ziyaretimizde giriş çıkış saatlerimizi, video ve fotoğraflarımızı sizinle paylaşıyoruz.
  • Pet taksi ve pet nakil hizmetleriyle evcil hayvanınızın ulaşım sorunu çözüyoruz.
  • Profesyonel hizmet sınırlarımız çerçevesinde bakıcılarımız ve sizlerle karşılıklı sözleşme imzalayarak, kurallarımız ve prosedürlerimiz ile çalışıyoruz.
  • Tüm bakıcılarımız için talep halinde referanslarımızı iletiyoruz.
  • Hava koşulları ya da diğer sebeplerden dolayı dönüş zamanınızda aksama olacak olursa yavrunuza bakmaya devam ediyoruz

Ben siteyi çok sevdim, tabi kullananların yorumları daha önemli olacaktır.