"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

28 Kasım 2014 Cuma

YUVA ARAYAN İNGİLİZ SETTER

Boşaltılan Barınaktan İngiliz Setter, İstanbul























      Sarıyer Kısırkaya'daki barınağın boşaltıldığını ve tüm köpeklerin İstinye,
Yeniköy olmak üzere sahilde dolaştığını yazmıştım, demin bu güzelliğe İstinye
 Devlet Hastanesi acili önünde rastladım, güvenlikler öylesine Lisa diyor
ama dişi mi erkek mi bilmiyorum, çok tatlı ve çok hareketli, fotoğrafını çok
zor çektim çünkü fazla enerjiden kafa bir sağa bir sola gidiyor :) Çok uysal,
otur deyince hemen oturdu, basit komutları biliyor gibi, tüyleri ipek gibi
 ve uzun, başının tam ortasında çok güzel bir beneği, bol ve uzun tüylü
koca bir kuyruğu var, özellikle bahçeli veya çok büyük bir evi olan varsa
bu köpek için harika olur çünkü fıldır fıldır dönmeyi seviyor, ayrıca çok
oyuncu. Bu köpeği lütfen kaçırmayın çünkü yakında kar yağdığında soğuğa
 dayanamaz, ayrıca bir grubu da yok, tek başına sokaklarda telef olmasın
çünkü narin bir köpek. Ayrıca flat retriever, labrador, alman çoban köpeği
gibi pek çok cins de dolaşmaktadır, Lisa'yı göremezsiniz bunlardan birine zaten
bayılabilirsiniz, hepsi çok tatlı, sahil boyunca gelip bakının, akşam saatleri
daha çok farklı köpek oluyor. Lütfen arabanız ve kayışlı tasmanızla gelin.
Barınaktan gelenlerin diğer ilanı;
http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-barinak-bosaltilmis-kopek-arayan-sariyere-gelsin-istanbul

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-bosaltilan-barinaktan-ingiliz-setter-istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.