"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Kasım 2014 Perşembe

ÜCRETSİZ CİNS KÖPEK ARAYANLAR BURAYA!!



Barınak Boşaltılmış Köpek Arayan Sarıyer İlçesine Gelsin!, İstanbul

Merhaba, daha önce de Kısırkaya Köpek Rehabilitasyon Merkezi'ne gitmiş ve hepsini fotoğraflamıştım, sonra da köpek satışı ortaya çıkmış ve bazı kişiler açığa alınmıştı, şimdi ise duyduğuma göre barınaktaki tüm sağlıklı köpekler boşaltılmış, serbest bırakılmışlar, gerçekten de doğru çünkü İstinye'de sağda solda şu an heryerde cins köpekler görüyorum, İstinye Devlet Hastanesi acili önünde 5 tane çok tatlı Alman Çoban Köpeği güvenlikle nöbet tutuyor :) yanındaki eczane önünde siyah bir Flat Retriever filan oturuyor, bahçemizde 5-6 tane Labrador, Çoban köpeği geziyor, hepsi çok uysal, hemen kuyruk sallayıp yanınıza geliyorlar, bence köpek arayanlar "arabaları ve kayışlı tasmalarıyla birlikte" hemen İstinye ve Yeniköy başta olmak üzere Sarıyer ilçesini bir gezsinler, aradığınız gibi bir dostu bulacağınıza eminim, hem de inanılmaz büyük bir sevap işlersİniz çünkü kış geldi sayılır, burada sürekli sağanak yağmur var ve çok soğuk, kar gelince de aç kalacaklar, zaten evsizler, lütfen Sarıyer ilçesine gelin, özellikle akşamları daha çok tür görebilirsiniz. Teşekkürler. Petarkadaş'taki ilanım;

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-barinak-bosaltilmis-kopek-arayan-sariyere-gelsin-istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.