"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Kasım 2014 Salı

KÖPEĞE TECAVÜZ "MALA ZARAR" SAYILDI



Bu haberi daha önce yayınlamıştım. Şimdi ise dava sürecine bakın ve nasıl bir üçüncü dünya ülkesinde yaşadığınıza üzülün;



"İstanbul Kağıthane’de, bir köpeğe tecavüz ettiği iddia edilen H.Y. hakkındaki iddianame tamamlandı. Hamidiye Mahallesi’nde, 17 Ağustos gecesi bir binanın güvenlik kamerasına yansıyan olay, mahalle sakinlerinin görüntüleri emniyete vermesiyle ortaya çıktı.

‘HAYASIZCA’
Yakalanan H.Y., alkol aldığını, olayı hatırlamadığını iddia etse de, Savcı Zeynel Sarıbuğa, şüpheli hakkında ‘hayasızca hareket’ ve ‘mala zarar verme’den ceza verilmesi istemiyle iddianamesini mahkemeye sundu. Bu cezaların üst sınır karşılığı 4 yıl hapis cezası. "
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27512158.asp
"SAPIK"


Tawşi der ki; Bu adamın en aşağı 4 yıl hapis cezası alması gerekir, hem belki de hapishanedeki bıyıklı bir abimiz de köpeğin yaşadıklarını kendisine yaşattırır. Köpek mal değildir, Allah'ın yarattığı insan gibi bir candır. Bu yüzden de bu suç çok ağır olmalıdır. Bugün köpeğe tecavüz eden de başka birgün insana veya çocuğa tecavüz eder. Bu kişi ömür boyu kontrol altında tutulmalıdır. Hayvanları Koruma Kanunu ne zaman, nasıl sert kurallar içerecek merak ediyorum.. Sanırım yeryüzünden hepsi yokolduğu zaman..  Seçtiğimiz siyasiler hayvanlara önem vermiyor, çünkü onlar oy atamıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.